A 2003-ban megjelent Call of Duty hatalmas sikereket ért el, több "Az Év Játéka" címet és díjat sepert be. Elképesztõ háborús hangulatával, hanghatásaival, 3 különbözõ kampányra épülõ játékmenetével azt hiszem, ez nem is csoda Az Infinity Ward elsõ játékával elérte azt, amit más fejlesztõ máig nem tud. Nem volt kérdéses a kiegészítõ érkezése sem. 2004-ben került a boltok polcaira a Grey Matter Studios szárnyai alatt fejlesztett United Offensive. Továbbfejlesztett Multiplayer-ével, és még monumentálisabb csatáival az utóbbi idõk legnagyszerûbb kiegészítõjévé vált háborús játékok terén. Majd pedig jött a 2005-ös év, és ezzel a Call of Duty 2.
Minimum gépigény:
A pályák is nagyobbak, élvezetesebbek és több úton  végigjárhatók.
És amik SAJNOS  nem: Akármennyire 			is hangulatos és élvezetes játék a Call of Duty 2,  megvannak a hibái 			(bár nem sok). A szkriptek, és a még mindig elég  lineáris játékmenet. 			Az ember teljesen jogosan érez késztetést, hogy  újra és újra 			végigvigye, amivel nincs is gond az elsõ 2-3 alkalommal.  De ezután a 			játékos már szinte kívülrõl tudja az ellenfelek helyét,  és ez kicsit 			sokat ront a dolgon. 
Másik, 			számomra kicsit  negatívum a szovjet társaink elég bugyuta és már-már 			nevetésre  késztetõ beszéde, amelyet már a CoD és a CoD: UO-nál is 			mindenki a  pokolra kívánt. Sokkal élvezetesebb lenne meglátásom 			szerint, ha  tényleg oroszul beszélnének az elvtársak, és angolul alatta 			lenne a  felirat. Szerintem...
Fegyverek:   Errõl nem szeretnék túl sok mindent mondani, hisz Fegyverleírás is 			 készül más(ok) által, így inkább a fegyverekhez tartozó dolgokról 			 mondok pár szót. 
Mesterlövész 			puskánk  használatakor már visszatarthatjuk lélegzetünket, s ezzel 			pontosabban  és halálosabban tudunk lõni, Ehhez járul még egy hangeffekt 			is,  amely tulajdonképpen a környezet hangjainak lehalkítása. Egyszerû, 			de  megnyerõ és hangulatos. 
Továbbra 			is adhatunk  barackot fegyvereink tusával csúnya ellenségeink fejére. Ám 			ha rám  hallgattok és a Shiftet használjátok puskatussal való ütésre, 			akkor a  "Beragadó billentyûk" billentyûparancsát kikapcsoljátok, mivel 			az  alapból a Shift 5-szöri lenyomása. 
A 			Call of Duty 2-ben  gránátjainkat már egy gomb lenyomásával eldobhatjuk. 			Füstgránátból is  kapunk kezdéskor 4-et, ami nagyon hasznos olykor. 			Márcsak taktika és  látvány szempontjából is.
Multiplayer: Röviden 	 		és tömören REMEK!! Aki már a Call of Duty 1-et is szerette multiban, 	 		akkor ezt is fogja..garantálom. Az új PATCH-ben már megtalálható a 			 Punkbuster, aminek hiánya a játék megjelenésekor nagy felháborodást 			 keltett tisztességesen játszó FAN-ok körében. Az akció folyamatos, 			 sosem érzed, hogy unalmas lenne. A pályák is remekül vannak elkészítve,  			a lövésztõl az assault-os RAMBO-ig mindenki megtalálhatja rajtuk az 	 		ellenséghez vezetõ utat. FONTOS: a tiszta, értelmes és jó COD-os sosem  			szidja a másik anyját, fõleg úgy, hogy még be is írja játék közben.  			Szóval ezt kerüljétek, mert csak gond lesz belõle.